På en rast I övertorneå...På fritiden i Övertorneå...

När rektorn babblade lyssnade jag lite halvörat helt ärligt. Hade viktiga saker för mig som att skriva brev till japanen i Narvik, undertecknat Carmen från ett land i Sydamerika(Kan ju inte skriva ut hela namnet här ifall hon kan hantera google). Somliga kanske tycker att det är dags för mig att kliva ut ur garderoben och underteckna alla mina jävla brev under mitt riktiga jävla namn. En annan jävla gång svarar jag. Kanske dags för mig att skaffa en vettig hobby. Teater, kyrkokör, jehovas vittnen? Hemliga brevskrivares sällskap svarar jag.
Satt under rasten och knåpade ihop ett brev till mister Manson också. Jag tänker även lägga till ett ps om att jag vill ha en ritad rördrom och en autograf. Hoppas på svar. Om det nu inte ska vara en massa krångel.
Funderar även på att skriva till fler kändisar. Tänker nöta tills jag har en brevvän.
Annars idag har jag snusat och postat 5 brev, det till sverigedemokraterna inkluderat. Take me back to life någon. Sitter i min bubbla och skriver. Skriver även på boken också. Ska kolla upp nån sån där tävling ifall jag vill skicka i en novell eller så.
Lider av alkoholabstinens.
Alla tycker att jag har en knasig dialekt, det är bra. För jag brer rätt ordentligt i hopp om att de ska tycka just det.
Ligger just nu naken i sängen med kurrande mage och nikotinstinkande fingrar. Tog av mig näck för att jag ville duscha, väl naken kom jag på att min enda handduk som jag tagit in är helt nersmetad med honung.
Ka? är nog det enda man kan säga åt mitt raljerande.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skriver du din adress så att de kan svara? Med tanke på att du ville ha brevvänner? Jag ska ge dig min adress till min tyska bostad så kan vi brevväxla!



Det där med honungen, been there done that. Det är ett elände med honung.



Förresten. I går när jag köpt biljetten till London skrev Han "hooooooora". Då visste jag inte om jag verkligen gjort rätt beslut. Men det visade sig att han bara glömt bokstaven Y. Vilken tur.

2011-08-16 @ 22:46:17
Postat av: Boonsri

De jag vill ha svar från skriver jag ut adress till. Japanen i Narvik och Sverigedemokraternas reaktioner lär jag aldrig få veta. Om det inte blir ett rikstäckande fall där polisen blir inblandad och kopior på mina brev finns att läsa i expressen. Kanske till och med de söker efter mig med insatsstyrkorna.



Galenpanna...

2011-08-16 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0